expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 15 kwietnia 2016

Kalafiorowa pizza

Ostatnio natknęłam się na przepis niby pizzy, niby bo w spodzie nie ma ciasta, ale kalafior, stwierdziłam, że warto spróbować i jestem pozytywnie zaskoczona ;)
W dodatku "pizza" jest taka, że można zjadać ją wspólnie z jednego talerza z ukochaną osobą co jest kolejnym plusem ;). 
Dodatki tak jak w pizzy można dowolnie zmieniać i komponować tak, jak lubicie :)



Składniki:

  • 1 kalafior
  • 1 jajko
  • 3 łyżki płatków owsianych
  • sos pomidorowy
  • pół pomidora
  • 1 mała cebula
  • 2 filety z mintaja
  • kawałek sera
  • pół puszki groszku
  • sól, pieprz


Kalafior blendujemy, dodajemy jajko, płatki, doprawiamy i mieszamy łyżką. Wykładamy na tortownicę i pieczemy 15-20 min w 200*C.
Robimy dowolny sos pomidorowy ( ja zrobiłam z ketchupu i sosu paprykowego domowego, ale można użyć papryki w proszku), tak jak lubimy, wyciągamy kalafiora, smarujemy sosem, układamy na nim resztę dodatków i pieczemy jeszcze ok 15 min.



6 komentarzy:

  1. Kalafiorowa pizza ma swój urok. Robiłyśmy ją nawet z brokuła ale jednak kalafior jest mega :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny pomysł, muszę koniecznie spróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowa. Chętnie skusze się na taką pizzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowa. Chętnie skusze się na taką pizzę

    OdpowiedzUsuń
  5. Od pewnego czasu myślę o tym przepisie, ale jeszcze się nie skusiłan ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A 2 filety z mintaja (ktore sa w spisie skladnikow) kiedy uzywamy? ;-)

    OdpowiedzUsuń