expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 8 kwietnia 2016

Trortilla z serkiem wiejskim

Jeśli rano mamy trochę więcej czasu, możemy pobawić się w zrobienie tortilli na śniadanie, oczywiście można użyć gotowych i czas na zrobienie będzie krótszy, ale ja jestem jak najbardziej za tym, żeby wszystko robić od podstaw ;). A że mamy wiosnę, chce nam się jeść zdrowiej i bardziej warzywnie warto pokusić się na takie śniadanko :

















Składniki:
tortilla:
  • 1 szklanki mąki
  • mniej niż pół szklanki gorącej wody
  • łyżka masła
  • sól
nadzienie:
  • serek wiejski
  • 2 rzodkiewki
  • ogórek
  • pół pomidora
  • pierz

Tortilla:
Mieszamy ze sobą składniki, ugniatamy ciasto, formujemy kulki i rozwałkujemy je na cienkie placki. Tutaj wielkość i grubość tak na prawdę zależy od Was, robicie według Waszego uznania.
Na suchą i nagrzaną patelnie kładziemy jeden placek i grzejemy ok 2 min z każdej strony, aż zrobią nam się bardziej rumiane plamki.

Nadzienie:
Tutaj proporcje też zależą od tego co bardziej lubicie. Ja pokroiłam rzodkiewkę i ogórka w kostkę, wymieszałam z serkiem wiejskim i doprawiłam pieprzem. Pomidora pokroiłam w półplasterki i potem układałam na wierzchu


Na gotowy placek dajemy farsz, układamy na nim pomidory, zginamy tortillę na pół i mamy gotowe pyszne, zdrowe śniadanie ;)





3 komentarze:

  1. Witam serdecznie. Śniadanie szybkie, smaczne i bardzo zdrowe. Gratuluję pomysłu i pozdrawiam :-)
    classyflavors.com

    OdpowiedzUsuń