expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 5 kwietnia 2016

Pulpety z serem żółtym

Obiad zrobiony przez mojego ukochanego ;), mam szczęście mając u boku mężczyznę, który potrafi robić smakowite rzeczy w kuchni. Niestety nie było mi dane tego spróbować, ale mam pewność, że jest pyszne. Danie jest szybkie i proste, oraz tanie (w sam raz na studencką kieszeń :D).
Zachęcam do spróbowania. 


Pulpety:
  • 0,5kg mięsa mielonego
  • cebulka ze szczypiorkiem
  • papryka słodka
  • jajko
  • sól, pieprz
Dodatkowo:
  • bułka tarta
  • 1-2 łyżki mąki
  • ser żółty
  • masło

Cebulkę i szczypiorek drobno kroimy, mieszamy z resztą składników i formujemy kulki, które następnie obtaczamy w bułce tartej i podsmażamy na maśle. Dodajemy odrobinę wody i dusimy przez chwilkę.
Mąkę wsypujemy do szklanki, roztrzepujemy dokładnie w odrobinie wody i wlewamy do mięsa ciągle mieszając. Jeszcze chwile wszystko dusimy.
Wykładamy na talerz, na każdym pulpecie kładziemy kawałek sera i polewamy sosem.
Smacznego ;)




6 komentarzy:

  1. Mój mąż potrafi tylko parówki ugotować :D Kotleciki wyglądają bardzo smacznie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie. Pulpeciki wyglądaja bardzo apetycznie :-)Przepis już w moim kajeciku :-) Pozdrawiam.
    classyflavors.com

    OdpowiedzUsuń